Sunday 26 November 2017

Gft Forex Trading Anmeldelser


GFT vurderinger GFT sluttet å gi Forex trading til detaljistkunder i USA (siden 7. desember 2012). Alle amerikanske kontoer ble overført til FOREX UK, og australske divisjoner fortsetter å tilby Forex trading til enkeltpersoner. Nettsted: gftforex gftuk gft. au År siden: 1997 Hovedkontor: USA Selskapsregistrering: Global Futures amp Forex Ltd USA GFT Global Markets UK Ltd. (reg5394757) Regel for England og Wales: NFA 0279553, CFTC FSA UK (438879), ASIC (226625), FSA (Japan), DGCX, DMCC. Traded with GFT Var du fornøyd med kvaliteten på GFT-meglertjenesten RESULTATRATINGER Vi - Tsjekkia 8 måneder, 1,5 år Totalt 1 års demo, 1 år lever med denne megleren Dette er min første og eneste megler. Plattformen er utmerket, men du må få det til bruk - ikke lett på første plass, spesielt hvis du er vant til MT4. Hvis du går direkte fra ingenting til Deal Book 360 (egen GFT-plattform), er det ikke et slikt sjokk. Jeg har ikke kuttet noen penger ennå. Innskudd er enkelt som widrawal skal være - Jeg gjorde bankoverføring fra et kort. Kundesupport virker veldig operativ, de har 24 timers live chat. Alle problemer ble alltid løst innenfor mine forventninger. For demo lærer de deg ved å ringe deg og veilede deg til du er komfortabel plattform-opplæringsprogrammer på deres web. Demo konto enkelt å lage. Mini-konto er mulig. Handler utføres uten forsinkelse så langt. Den eneste ulempen er at MT4 gir deg mer fleksibilitet for sakkyndig rådgiver, og du kan programmere mange ting selv, DB360 støtter ikke. I de siste månedene har GFT problemer med historiske datakart, så jeg har vært begrenset i å teste strategien min i lang tid nå. Til slutt anbefaler jeg GFT sikkert. Men gi 4 stjerner. MAKLERE PÅ LAND Whos online Det er for øyeblikket 29 gjester på nettet. kopi 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS ALLE RETTIGHETER RESERVEDGftforex (GftUK) Gjennomgang Andre nettsteder av dette firmaet inkluderer gfttuk og gftasia 2008-10-31 MERK: Etter flere meldinger til GFT om endringer i resultatnedgangsnivåene etter at handler ble stengt, fikk vi et svar. Ifølge GFT, hvis overskuddsutviklingen er i en annen valuta enn den valutaen din kontoen er denominert, vil dette overskuddsnivået justeres på oppgjørsdatoen for kontrakten. Under normale markedsforhold vil dette bare resultere i svært små justeringer, men i tider med ekstrem volatilitet kan dette resultere i noen overraskelser (bra eller dårlige) i kontosaldoen noen dager etter at du lukker en handel. Sørg for at du forstår denne policyen og dens konsekvenser fullt ut. Du kan kanskje bruke en flerdags trend til din fordel, eller kan ha fortjenesten trimmet hvis prisen går i den andre retningen. GFT Forex (Global Forex Trading) Anmeldelser og vurderinger Joe P 9 år siden SCAM Bucket shopStay Away Slippagestop outsoftware scks. Fint i begynnelsen, begynner du å tjene penger og så på BS-start. Jeg begynte å lage konsekvente handler og pengene mine vokste. De tok det. Hvis du vil se for deg selv, åpne en live-konto. Noe jeg la merke til, så se på stokastikken deres på en 8 , 3,3 sammenlignet med hvilken som helst annen plattform der ute. Gft ga meg totalt motsatte avlesninger enn alle andre plattformer. Jeg sammenligner med andre og også sammenlignet med live online valuta charts. I hadde stadig misingdisappearing stearinlys. Jeg prøvde å bruke oppdateringsknappen på programvare og sier ingen oppdatering på dette tidspunktet. Jeg ring dem og finn ut det er en oppdatering du må manuelt downloadquotQuote - men de forteller ingen om oppdateringen på det tidspunktet) (etter at jeg mistet de fleste pengene mine på det tidspunktet. Jeg prøvde å handle på GFT med en bevist profesjonell opplæring meg og da han tok opp Constany-overskuddet, mistet jeg i samme handel på grunn av å håndtere skrivebordsutførelse (prøvde å få trdes på stedet og jeg ville bli spurt om jeg fortsatt vil ha handelen 10 -15pips senere. VURKURSEN FOR HANDELEN Jeg er nå i denne favør og ikke min. (Slettet) MIchael 9 år siden SCAM Jeg har handlet forex i et år nå med GFT. Jeg har mistet det meste av pengene mine. Jeg ser hva Joe P betyr ved utjevning av stearinlys. forsvinner og noen ganger endres fra d ay til neste. En dag er det et vindu neste dag det er borte. Noen ganger når du ser etter at diagrammet krysser for neste sesjon, er det ikke kryss. Det kan komme 5 eller 10 minutter bak, og det kan ikke komme i det hele. Det kan helt hoppe over en økt eller to. Jeg trodde det var bare meg men de siste ukene har vært øyeåpner. Jeg spådde en 10.000 pip blip på usdskk forrige uke, men på en eller annen måte ble ordren ikke utløst. Jeg ville ha gjort 20.000,00. Jeg spådde det igjen Denne gangen var jeg på kontrollene. USDSKK åpnet 10 000 pips lav forrige uke. Jeg kjøpte og det stakk opp igjen 10.000 pips. Jeg stengte bestillingen (en 10.000.00 mye). Ikke en stor innsats, men jeg gjorde fortsatt 4000.00. Til min forferdelse forsvant den innen ca 5 sekunder. Jeg ringte handelskortet og de fortalte meg at det var en ugyldig rate I går solgte jeg USDZAR. Det var 100 pip spredning. Da jeg lagde hundre pips, gikk det til 200, da jeg lagde 200 gikk det 300, da jeg lagde 300 gikk det til 400. Da jeg lagde 400 var det nederst. Jeg stengte bestillingen og mistet 10,00 for dagen. Ikke dårlig for å lage 400 pips aye I dag er dollaren nede igjen, valutakurser på internett viser en refleksjon av dette, men GFT-diagrammet går i motsatt retning raskt. USDZAR er opp 2000 pips som jeg skriver dette, I039m Glad jeg stengte ordren. Det synes også å være noe å stoppe jakt på. Hvis jeg legger inn et stopp selv om det er et absurd lavt eller høyt stopp, synes det å gå like langt som å stoppe stoppet (innen 1 eller 2 pips) før det vender tilbake. Selvfølgelig, hvis jeg ikke legger et stopp, gjett hva som skjer. Dekket er definitivt stablet mot deg med disse gutta. Jeg har også hatt stoppordrer utløst 100 pips under hvor jeg plasserte dem like før det endret retninger. De har alltid noen BS unnskyldning, og det er alltid på din bekostning, ikke deres. Alex Findlay 8 år siden SCAM BACKGROUND USE EXTREME CAUTION. DENNE BROKERAKSJONER SOM EN ECN MEN IKKE ER OG påstandene har blitt bekreftet av andre Broker annalysts GFT vet hvordan du spiller hardball. GFT har en policy der GFT vil fjerne penger fra dine handelskonto dager etter at du trodde du hadde bestilt en fortjeneste eller tap og lukket handel. Den 22. oktober 2008 flyttet GBPJPY rundt 1200 pips. Hvis du hadde en 1 million handel GFT, kan du bare fjerne 120 000,00 fra din handelskonto og legge den til egen balanse hvis det er i deres interesse å gjøre det senere denne uken. GFT forsøker forsiktig å camouflere dette faktum og vil trykke dans rundt problemet. GFT er en markedsfører og motpart i handel. GFT av sine agenter initierte oralt og elektronisk nektet it039s skjulte kostnader for å få meg til å åpne en handelskonto med GFT og til slutt brukt alle tenkelige måter å bestride det ubestridelige. GFT-sjefen, Kurt Hoeksema, hevder at han følger GFT-selskapets politikk og at det var vanlig. Jeg spurte alle FX meglere som jeg kunne finne med Google, og denne erklæringen viste seg å være feil. GFT påbegynte en politikk som overtrådte føderal og statlig lov ved å benytte skremmende, motstridende og misvisende muntlig og skriftlig kommunikasjon før du gjør et kontanttilbud for å få meg til å inngå en gjensidig konfidensiell avtale. I dag nekter GFT meg tilgang til min trading konto og kontanter deri i et forsøk på å tvinge meg til å akseptere deres tilbud. Jeg lukket en stilling på en fredag. GFT utstedte en elektronisk billett som viser handelen stengt og er vist i GFT039S lukket handel logg. GFT hevder nå at min eksponering ikke endte til oppgjørsdatoen som var 5 dager senere fordi GFT mistet penger mellom den tiden jeg avsluttet min handel og oppgjørsdatoen at GFT måtte betale it039s Bank. GFT er verken en ECN eller en stor bank og fjerner eller legger til midler til eller fra handelsmannens konto på eksakt dato og klokkeslett som vist på deres lukkede handlerfil. GFT fjerner deretter midler fra handelsmannens konto etter eget skjønn, med forhåndsvarsel etter at handelen er stengt. GFT har en forpliktelse til å beskytte klienten mot uventede tap. GFT kunne ha tatt skritt for å beskytte alle berørte parter, men klarte ikke å gjøre det. GFT kan følge ledelsen til anerkjente ECN039S og større banker, og som tydelig beskriver deres oppgjørspolicy og gir råd om hvordan du kan beskytte deg mot uønskede valutabevegelser ved å eliminere all eksponering med en kontinuerlig Linke Settlement som er en. midler til å avregne valutatransaksjoner for å eliminere avregningsrisiko. Det skal bemerkes at GFT ikke kvalifiserer som ECN og er kjent som en Markør, Bucket Shop eller motpart i en handel, og må derfor påta seg ansvaret. Forex ordboken definisjonen av en lukket stilling leses som følger. En transaksjon som forstyrrer en tidligere åpen posisjon. I tilfelle av å ha kjøpt, selger det eksakte antall enheter slik at one039s eksponering i markedet er null. I tilfelle jeg er ansvarlig for GFT039S uaktsomhet, tror jeg at GFT har en forpliktelse til å betale meg overføringsrenten for det omstridte antall dager. Hvis noen har en mening om dette, vil jeg sette pris på å høre fra deg. Dette er ikke en vindictive postering, og det er oppfordret til å hjelpe deg med å velge den beste megleren Kjære Stephanie: CO compliance GFT FOREX Jeg er Alex Findlay, og jeg skrev ikke den ovennevnte kommentaren, heller ikke godkjente jeg det. Jeg var egentlig ikke alle som var interessert i å kjempe med deg, og jeg hadde ingen planer om å kontakte deg før Statutten for begrensninger var ved å utløpe. Dette er ikke den eneste gangen jeg har sett GFT, misbruker navnet mitt for å markedsføre sin virksomhet. Jeg ventet til GFT ikke kunne hevde at det var en feil eller tilsyn. Etter 40 år i alkohol - og voksenunderholdningsbransjen vet jeg hva som trengs for å vinne. For noen år siden utfordret byen Indianapolis meg, tilbrakte over 800.000.00 og mistet etter tre appeller som krever at lovgiveren skulle omformulere vedtektene. Jeg hadde en lignende opplevelse med byen Myrtle Beach, men de støttet seg tidlig i spillet. Hvis du sjekker, vil du se at staten Alabama endret sin søndagblå lovgivning fremfor å gå til dom mot meg. Personlig tror jeg GFT er for dammet arrogant, så jeg er villig til å gå så langt ut av rektor for alle de som mobbet i å gi opp. Før du tar opp det, støtter jeg prostitusjon, men det er en lovlig og legitim virksomhet i Nevada som er gunstig for samfunnet. Hvis GFT var like ærefull som Call Girls, vet jeg at denne meldingen ikke ville vært nødvendig. La meg si det helt. 039 Jeg stoler på jentene mer enn GFT039. Du har Boris Schlossberg og Cathy Lien til å takke for min bytte av hjerte. Det var et smart trekk å ansette dem for å styrke din trofaste troverdighet. Før de kom ombord hadde jeg tenkt å ydmyke GFT som jeg har bevis for å støtte mine krav om å gå tilbake til ødelagte løfter av Wayne McDonald på Forex Bootcamp. Nå har jeg mer og i en annen 6 måneder, forventer jeg at jeg vil ha enda mer, men på grunn av Boris og Cathy legger jeg et forslag om at vi skal bosette seg. Jeg har en rekke e-poster fra andre GFT misfornøyde kunder, som har bedt om hjelpen min, og jeg forventer at du flittig vurderer deres påstander også. Jeg sender en duplikat sikker melding via Bloomberg Terminal for bekreftelse, så vær så snill, ikke bli forvirret. Vennligst svar med din avgjørelse ved mottak av denne meldingen, og ta det du anser for nødvendig. Alex Findlay Afindlay1bloomberg, net TraderMan 7 år siden Jeg har brukt dem, jeg liker ikke deres plattform for bestilling entryexit. Glem det om diagrammer Jeg så aldri på dem. Det er for mye som FXCM. Its buggy og freezy. I liker type plattformer som Ninja Trader og Cunningham T4. Et ord til de kloke fra de såkalte profesjonelle handelsmennene her, som er virkelig noobs. Bruk aldri meglerdata. Leste du at Ill sier det igjen. Bruk aldri meglerdata Hvis du gjør det, så er du en noob, og vil miste. Betal for E-signal, fordi 120 per måned er billigere enn å miste 2000. E-signal er ikke megler, de er et IT-selskap. Meglere kan rote med deg gjennom dataene, og kan ikke påtales på grunn av data. Fordi det kommer under elektroniske handelsbegrensninger. Slik kan de få deg. De kan ikke drive forretninger, fordi det er ulovlig. Så forsinker de rett og slett barene. Men det er ikke noe annet, men lovlig. m 7 år siden Computers krasjet for en hel dag. Hvis du var på feil side av en handel, ville du ha mistet alt. Penger dukket opp manglet i kontoen min. Pengene forsvinner fra kontoen din. Handlekurven bestemmer seg for å gjenopprette handler til fordel for å ta flere pips. Du vil ende opp med å tape penger på hva som normalt ville være en lønnsom handel. Thatch 7 år siden SCAM Av alle forex-svindlere der ute, er denne gruppen min favoritt. De har utallige måter å rive deg av. De er ikke noe trick pony. Jeg krediterer dem for variasjonen og kreativiteten til deres metoder (fem stjerner for det). Først av alt, deres plattform, som er utnevnt som kvotering av artquot, er faktisk ganske gammel. Når du plasserer stopper og begrensninger på dine handler, vil de etter hvert starte som nye ordrer når din opprinnelige handel har fullført. Så hvis du skal hente noen få hundre dollar på en handel, som har rammet grensen du satte for det, må du gå ganske snart til datamaskinen for å avbryte grenseordren før den starter som en separat bestilling. Hvis du ikke er rundt for å gjøre dette, vil det i hovedsak reversere din tidligere handel og suge bort alle dine fortjenester. Hva et pent trick. En annen klage jeg har om dem er at de nøyaktige tallene på en handel ikke reflekteres på plattformen. Jeg lukkede en gang en handel, som syntes å være ganske lønnsom, å lære ved å åpne en rapport om at det var mer enn 200 negative. Hvordan kan jeg fortsatt si det. Da jeg ringte for å spørre, ga de meg en sang og danset om roll-overs, etc. Jeg ville aldri ha lukket at handelen hadde visst at den var negativ, da markedet beveget seg i min retning. Da jeg ringte og spurte om jeg trengte å laste ned og undersøke en rapport før jeg lukkede handel, ble jeg i utgangspunktet fortalt at ja det er nødvendig å gjøre det. Jeg ble også fortalt at jeg ikke var den eneste personen å ringe for å spørre om dette. Likevel tok de ikke noe ansvar for dette eller andre problemer. Deres grunnleggende holdning var alltid: Quote på hva de aldri nektet min klager. En av deres kundeservice folk foreslo selv at siden jeg ikke kan sette pris på det faktum at stopper og grenser senere blir til separate ordre, bør jeg kanskje gå tilbake til en demo-konto til jeg lærer å forstå og sette pris på denne unødvendige funksjonen. Han sa aldri, nei, det gjør det ikke eller burde ikke gjøre det. Quot Han var enig med min vurdering, men reagerte ved å antyde at jeg ennå ikke er i stand til å sette pris på å bli flippet slik. Han forklarte aldri nøyaktig hvordan demohandel på plattformen faktisk ville bringe meg til en ny forståelse, men prøvde å antyde at jeg fortsatt er for inkompetent til å sette pris på å gi dem pengene mine. Steve Shields 7 år siden SCAM jeg åpnet en konto med GFT. Jeg ble informert av den ivrige selgeren på telefonen at jeg var i stand til å få tilgang til demo-kontoen for å lære Forex trading og deretter bruke kontoen min for live trading når jeg var klar. Alt jeg måtte gjøre for å få tilgang til demo kontoen for en ubestemt periode var å åpne en liten handelskonto på 350. Dette er hva jeg gjorde i juli 09 og gikk om å lære å handle FOREX før handel med ekte penger. For de som handler, vet du hvor lang tid det tar å lære programvaren og lære de grunnleggende regler og tankekontroller som kreves for handel. Fra august 2009 til februar 2010 (7 måneder) tok GFT ut hva de kalte REGNSKAP INAKTIVT AVGIFTER. De tok disse pengene uten å varsle meg og rydde ut kontoen min uten at jeg kunne få en eneste livehandel på. Jeg oppdaget dette bare da jeg bestemte meg for å prøve en live-handel. GFT-Duplicity Exposedquot 6 år siden SCAM De driver speil på sine kunder. flash programmer også. og også flagg eventuelle kontoer som er i grønt blant annet blant flere kvoterte kvoter de trekker av. Og dette er bare på klienter som forblir i handelen uten å logge av under en økt. Så langt som klientene som har mot til å sette stopper på plass og forlater for dagen. mye mer horror historier ,, Jeg for en ville ikke engang ta sjansen til det fra dette korrupte antrekket. Det jeg finner er et interessant tilfeldighet er at hver person som har postet i denne tråden, som har negative kommentarer om denne megling, tar tid å utdype seg på detaljene, men noen som har lagt ut en positiv kommentar, er vanligvis en liner. lol. Jeg ser at kanskje GFT-reps har angrepet denne tråden. En komplett travesty dette antrekket. FMH 5 år siden har jeg lest alt innlegget ovenfor og jeg har sett dem gjør dette også. Det er interessant at dette fortsetter, og ingenting er gjort. De har vist seg kommersielt om deres plattform. Plattformen krasjer alltid omstart, spesielt når lysene dine går ned eller opp raskt. Jeg overvåker fortsatt dem mens vi snakker, men bare for å bygge en sak. Jeg er ikke i virksomheten for å miste penger, og stoler på megler for å overholde kundenes interesser. Det er trist at vi må takle dette. Guv 5 år siden Gjennomgangen av Thatch er morsom. Dine stopp og grenser åpnet nye stillinger fordi du satte dem i feil retning. Hvis du er kort og du angir en grense under gjeldende pris som er en Limitsalg, åpner du en ny posisjon. Hvis du oppretter en Limit-buy, aktiveres den ved å lukke posisjonen din og vil ikke åpne noen nye. Jeg oppdaget dette for noen dager siden og heldigvis bare tapt noen få dollar før jeg skjønte min feil. Det spiller ingen rolle om it039s ringte en grenseordre, du må manuelt endre retningen. (standard er grense-selge) GFT039s forslag om at du kommer tilbake til demo til du har en ide om hva i helvete du gjorde var spot on. Mer morsomme svindelkarakterer fra idioter som er for utålmodige til å lese den fine utskriften at det er et inaktivitetsgebyr. Det er ikke noe bedragerisk om å belaste en avgift slik, og disse forhandlerne har ingen å klandre, men seg selv for ikke å vite hva de gjør eller vilkårene for kontoen sin. Dal 5 år siden SCAM Den store tingen å se etter med GFT er at de lukker alle handler selv når du har halvparten av egenkapitalen igjen i kontoen (i stedet for å lukke handelen din når du har 0). Naturligvis beveger alle handler mot deg før de flytter for deg, og dette er en perfekt penger som gjør svindel for dem. (Ja, jeg var litt tung på den handelen, men jeg er ansvarlig for det, men det er hovedstolen jeg peker på her) Også jeg la merke til de tidligere kommentarene at alle som kommenterte (bortsett fra deres nettspammere) bare har negative ting å si om dem. Jeg skulle ønske jeg gjorde litt undersøkelse før jeg handlet med dem. Dal 2 år siden Som jeg har klaget til dem for 100 tykkelser som går lang 97 av dem, gikk prisen ned. Så nå har de besluttet å lukke kontoen min. Jeg er i kreditt, men de vil lukke om 30 dager min konto. Jeg har fortsatt kreditt på min åpne stilling. Jeg finner dette helt ulovlig og sinnssyk. Som dette vil føre meg til ytterligere tap av pengene mine. De har ryddet meg opp fra min sparing. Jeg vil kontakte svindelgruppe

No comments:

Post a Comment